Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!

Εγώ παιδιά πάλι δεν τα κατάφερα, ήμουν πολύ κουρασμένη αυτές τις ημέρες, κόλλησα και δεν θυμήθηκα όλα αυτά που έπρεπε να γράψω στην ιστορία δικαίου. Θα έρθω αύριο στο συνταγματικό αλλά σίγουρα θα τα ξαναπούμε με όσους δεν περάσουν σαν και μένα του χρόνου. Του χρόνου τελικά θα είναι η ένατη φορά που δίνω.... δεν πειράζει! Χαλάλι... Αλλά τώρα πια έχω αρκετές σημειώσεις για να διαβάσω και εγώ.. Παιδιά μην αμελήσετε μόλις τελειώσουν τα Χριστούγεννα και άντε ο Γενάρης για να βγουν τα αποτελέσματα, κανονίστε αν δεν δείτε το όνομά σας στους επιτυχόντες -που το εύχομαι ολόψυχα- θα ήθελα να μου το γράψετε.. να αρχίσετε από Φλεβάρη οπωσδήποτε το διάβασμα. Ο τελευταίος μήνας ή δίμηνο δεν φτάνει για να δώσουμε εξετάσεις.. Φιλιά πολλά και ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!